برترین سقف جمع شونده شیشه ای در ایران با طراحی و اجرای عالی
نوشته شده توسط : barbarimashhad

    شرکت سایه گستر آسیا یکی از با تجربه ترین شرکت های ارائه دهنده سازه های جمع شونده از جمله سقف جمع شونده شیشه ای در مشهد به شمار می رود.
شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف جمع شونده شیشه ای را در طراحی های فوق العاده زیبا و منحصر به فرد که متناسب با محل مورد نظر مشتری طراحی می شوند تقدیم مشتریان خود می کند.
محصولات شرکت سایه گستر آسیا از بهترین مواد و قطعات پیشرفته و کارآمد متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و تا سالها خیال شما را راحت می کنند.

معرفی انواع سقف جمع شونده شیشه ای شرکت سایه گستر آسیا که با مدرن ترین روشها و تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا متناسب با فضای شما طراحی می شوند.


سقف جمع شونده شیشه ای از مدرنترین انواع سقف متحرک بوده که امکان آب بند و هوابند کردن محیط را با معماری مهندسی فراهم آورده و ظاهری لوکس برای محیط شما از استخر، حیاط، پاسیو و حیاط خلوت ایجاد می کند و محیطی با حداکثر کارایی را فراهم نموده است.
استفاده از شیشه نور را به خوبی عبور داده و برای استفاده از نور طبیعی مناسب است. شیشه مستحکم ترین سازه بوده و برای محیط های بسیار پر نور با سایبان شیدر مخصوص ترکیب شده و سازه لوکس ایجاد می کند.

شرکت سایه گستر آسیا با تکیه بر دانش مهندسی سازه های خود را قبل از اجرا با نرم افزار طراحی سه بعدی آماده نموده و برای تایید در اختیار مشتری قرار می دهد تا سازه تولیدی کاملا منطبق بر خواسته های مشتری باشد.

سیستم های سقفهای جمع شونده شیشه ای طراحی شده توسط شرکت سایه گستر آسیا بر روی انواع چارچوب آلومینیومی یا فولادی اجرا می شوند و استحکام بسیار بالایی دارند.


سیستم های سقف شیشه ای جمع شونده سیستم هایی هستند که روی چارچوب آلومینیوم و یا فولاد ساخته می شوند. شیشه های استفاده شده در این سیستم ها، تقریباً مساوی با عمر سازه می باشد، به این معنی که مقاوم و با دوام است و سال های زیادی قابل استفاده است.
با استفاده از سیستم های سقف شیشه ای جمع شونده زندگی در زیر آن به شکل عادی در جریان است و در طول روز از نور خورشید به شکل کامل می شود استفاده کرد.  در سقف های شفاف از شیشه های حرارت دیده و لمینیت شده استفاده می شود که به گرما و سرما عایق است.
می توان سقف ها را ترکیبی از شفاف و غیر شفاف ساخت. در این سبک، هدف استفاده بیشتر از نور خورشید و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی سیستم های سقف های شیشه ای متنوعی تولید شده است که قدرت انتخاب مصرف کننده را بالا می برد.

مقایسه سقفهای شیشه ای جمع شونده در شرکت سایه گستر آسیا با سقف جمع شونده پارچه ای معایب و مزایای هر یک را مشخص نموده و امکان انتخاب مناسبتر را فراهم می اورد.


سیستم سقف های جمع شونده پارچه ای و شیشه ای را می توان از چند جهت با هم مقایسه کرد. ۱- از جهت معماری۲- نوع کارکرد ۳- معایب سقف شیشه ای نسبت به سقف های پارچه ای.
از لحاظ معماری یکی از تفاوت های سقف های شیشه ای نسبت به نوع پارچه ای آن این است که در سقف های شیشه ای آسمان تا حد زیادی قابل رؤیت خواهد بود. اما نکته قابل ذکر این است که به دلیل استفاده از تیغه ها و پروفیل های آلومینیومی بسیار زیاد در این نوع سقف ها این قابلیت تا حدی مختل خواهد شد.
 از سوی دیگر در سقف های پارچه ای هیچگونه نوری عبور نخواهد کرد. در نتیجه کاملا opaque هستند. از این ویژگی سقف های جمع شونده پارچه ای در روزهای گرم تابستان که تابش آفتاب به بیشترین حد ممکن خواهد رسید می توان به عنوان یک مزیت بزرگ یاد کرد. اما بنابر درخواست مشتریان می توان از پارچه های نیمه شفاف نیز استفاده کرد که در این صورت نور تا حدی وارد فضای مورد نظر خواهد شد.






:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: